Tämä sivusto käyttää evästeitä. Sivuston selaaminen hyväksyt jatkuvan evästeiden käytön. Lisätiedöt

Gulf Multi-Vehicle ATF, 4L

2-5 Päivää Gulf Multi-Vehicle ATF, 4L

Ilmainen toimitus

Jos ostoksesi ylittää € 40,00, on kuljetus Viro sisällä meidän kustannuksellamme (Omniva ja SmartPOST). 

  • €40.49
  • Veroton: €33.19
Gulf Multi-Vehicle ATF
on synteettinen neste, joka on suunniteltu yksinomaan edistyksellisillä monen ajoneuvon lisäaineilla.
teknologiaa, joka palvelee laajaa ajoneuvovalikoimaa poistamalla perinteisten Dexron® III/MERCON® -moniajoneuvoformulaatioiden rajoitukset. Gulf Multi-Vehicle ATF täyttää tai ylittää monitahoiset
Euroopan, Pohjois-Amerikan ja Aasian automaattivaihteisto-/ajoneuvovalmistajien vaatimukset, mukaan lukien Japanin autonvalmistajien yhdistyksen (Japanese Automobile Manufacturers Association) luoma JASO 1-A -suorituskykystandardi.
Gulf Multi-Vehicle ATF:llä on erinomainen termo-oksidatiivinen stabiilisuus, kulumissuoja ja kemiallisen hajoamisen kestävyys, mikä pidentää nesteen ja vaihteiston käyttöikää. Paremmat tärinänesto-ominaisuudet, vääntömomenttikapasiteetti, matalalämpötilaominaisuudet yhdistettynä tasapainoiseen kitkavakauteen takaavat paremman vaihtotuntuman ja ajettavuuden.
Parannetut korroosionesto-ominaisuudet, vaahdonesto ja tiivisteiden suojaus parantavat nesteen vakautta ja laitteistojen yhteensopivuutta. Gulf Multi-Vehicle ATF minimoi varastokustannukset ja virheellisen käytön riskin, koska se soveltuu erilaisiin sovelluksiin. Erittäin korkea viskositeetti-indeksi ja leikkausvakaus takaavat riittävän laadun.
voitelun koko käyttöiän ajan sekä korkeissa käyttö- että matalissa käynnistyslämpötiloissa.
Gulf Multi-Vehicle ATF soveltuu Pohjois-Amerikan henkilö- ja kuorma-autojen automaattivaihteistoihin, jotka vaativat Chrysler ATF+3/4-, Dexron® III- ja MERCON® V -laatunesteiden mukaista nestettä. Soveltuu myös eurooppalaisiin ja aasialaisiin ajoneuvoihin ja muihin.
Huomautus: Ei sovellu käytettäväksi portaattomasti muuttuvissa vaihteistoissa (CVT), kaksoiskytkinvaihteistoissa (DCT), Fordin F/G-tyypin vaihteistoissa, Daimler MB 7-vaihteisissa vaihteistoissa (NAG 2), ZF 6-vaihteisissa vaihteistoissa. 
1. Audi G 052 025-A2, Audi G-052-162-A1.
2. JASO JASO 1-A
3. KIA SP-II/SP-III
4. MAN 339 V1, 339 V2, 339 Z1, 339 Z2
5. Mazda ATF-M III, ATF-MV.
6. Mitsubishi Diamond SP-II/III
7. Subaru ATF-HP
8. Toyota T-III, T-IV
9. Voith 55.6335.XX (G607), 55.6336.XX (G1363).
10. Volkswagen VW G 052 025-A2, VW G-052-162-A1, TL52162.
11. Aisin Warner JWS 3309
12. Daimler MB 236.1, MB 236.2, MB 236.5, MB 236.6,
MB 236.7, MB 236.9, MB 236.10. 
(NAG-1, MB 5 Speed 1996-2006), 
MB 236.11 (LT 71141)
13. Honda ATF-Z1
14.JATCO JATCO 3100 PL085 (Idemitsu K17 - Jaguar X Type 2001-2005).
15. General Motors DEXRON®, DEXRON®-II/IID,
DEXRON®-III G/H
16. Nissan Matic-D, J, K, K, S, N402. 
(JATCO FWD Nissanissa, 
17. Rover 800, VW Polo
18. Volvo Volvo 97340, 97341
19. ZF ZF TE-ML 02F, 03D/ 4D, 05L, 09, 11B, 14A, 14B, 16L, 17C
20. Ford FNR5, MERCON®, MERCON® V.
21. Chrysler ATF +3, ATF +4
22. Allison C-4
23. Hyundai SP-II/ SP-III
24. BMW (AE) LT 71141 - ZF 5-vaihteinen, 7045E (3-sarja),
ETL-8072B (BMW 5-sarja), LA2634.

Kirjoita arvostelu

HUOM: HTML-koodia ei käännetä!
    Huono           Hyvä