Tämä sivusto käyttää evästeitä. Sivuston selaaminen hyväksyt jatkuvan evästeiden käytön. Lisätiedöt

Protec P4650 Carbon-X K1+K2, 500ml + 500ml

2-5 Päivää Protec P4650 Carbon-X K1+K2, 500ml + 500ml

Ilmainen toimitus

Jos ostoksesi ylittää € 40,00, on kuljetus Viro sisällä meidän kustannuksellamme (Omniva ja SmartPOST). 

  • €44.35
  • Veroton: €36.35
Protec P4650 Carbon-X K1+K2
Protec P4650 Carbon-X K1+K2 Täydellinen moottorin hiilidioksidipäästöjen poistopakkaus 
Pakkaus on suunniteltu moottorin täydelliseen puhdistamiseen (dekontaminointiin) moottorin käytön aikana syntyvistä saostumista ja nokisaostumista.
Se koostuu kahdesta tuotteesta:
Protec P4650 Carbon-X K1+K2 - kaksikomponenttinen tuote, puhdistusvaahto ja neutralointiaine. Sitä levitetään tulppa- tai ruiskutusreikien kautta täyttämällä palotilan ylempi tilavuus, mukaan lukien venttiilit, mikä on erityisen tärkeää moottoreissa, joissa on polttoaineen suoraruiskutus.
K1-komponentti
Puhdistusvaahto on erityisesti kehitetty, erittäin tehokas koostumus, joka liuottaa ja poistaa kaikki epäpuhtaudet moottorista ja palotilasta. Tuote poistaa hiilijäämät sylinterikannen alueelta, erityisesti venttiileistä, männistä, männänpäästä ja ensimmäisen männänrenkaan alueelta. Se puhdistaa myös imu- ja pakoventtiilien istukat (jos ne ovat auki). Nokijäämät EGR-venttiilissä, turboahtimessa ja ilmanottojärjestelmässä (imusarja, imuventtiilit). Carbon x on yhteensopiva kaikkien moottorin osien kanssa.
K2-komponentti
Neutralointiaine - aiheuttaa kemiallisen reaktion, joka nesteyttää aiemmin käytetyn puhdistusvaahdon (K1) ja sitoo liuenneet epäpuhtaudet. Carbon X Extractorin avulla syntynyt emulsio ja liuenneet saostumat voidaan turvallisesti poistaa palotilasta. K2:ssa on erittäin tehokkaita voiteluaineen lisäaineita, joilla on erittäin suuri vetovoima (EP-lisäaineet). Carbon X suojaa moottoria liialliselta kitkalta käynnistyksen aikana, mikä estää mekaanisten osien kulumista.
Sekä ylempi palotila että palotilan alaosa puhdistuvat tehokkaammin.
Tämä palauttaa renkaiden liikkuvuuden ja puristussuhteen ja siten puristuksen tasaisuuden.
Lämmönsiirto männästä sylinterilohkon seinämiin palautuu, mikä alentaa itse männänrenkaiden lämpötilaa ja vähentää merkittävästi öljyn palamista, jos sitä esiintyy.
Vähentää polttoaineen kulutusta ja parantaa moottorin dynamiikkaa. Vähentää myös kulumista ja pidentää katalysaattorin käyttöikää.

Kirjoita arvostelu

HUOM: HTML-koodia ei käännetä!
    Huono           Hyvä