Motul LPG-CNG 5W-30, 5L
Motul LPG-CNG 5W-30
SOVELLUS
Synteettinen moottoriöljy on kehitetty erityisesti nestekaasulla (LPG), paineistettua maakaasua (CNG) tai kaksoispolttoainejärjestelmällä (bensiini + kaasu) käyttäville moottoreille, jotka täyttävät Euro 4, Euro 5 tai Euro 6 vaatimukset.
Suositellaan käytettäväksi erityisesti nestekaasu- (LPG) ja paineistettu maakaasu (CNG) -ajoneuvoissa, joissa on käytettävä vähätuhkaisia Mid-SAPS-moottoriöljyjä, jotka täyttävät ACEA C3- tai API SN PLUS (tai alemmat) standardit. varustettu katalysaattoreilla tai hiukkassuodattimet.
Technosynthese®-moottoriöljy on suunniteltu nestekaasu- tai CNG-polttoaineella toimiviin moottoreihin sekä kaksipolttoaineisiin (bensiini + kaasu) voimajärjestelmiin, jotka vaativat API SN PLUS (tai alhaisempia) tai ACEA C3 (Mid-SAPS) -öljyjä, jotka on varustettu katalysaattoreilla. ja/tai hiukkassuodattimet.
MOTUL LPG-CNG 5W-30:n erikoistunut kaava mahdollistaa:
• Tarjoaa erinomaisen hapettumisenkestävyyden korkeissa lämpötiloissa.
• Parantaa kylmäkäynnistystä ja moottorin lämpenemistä.
• Estä saostumien muodostuminen palokammioihin, mäntiin ja sytytystulppaelektrodeihin.
• Tarjoaa korkeat kulumisenesto-/äärimmäispaineominaisuudet.
• Tarjoa tarvittava tuhkapitoisuus (Mid SAPS) hiilikertymien torjumiseksi.
• Säilytä moottorin suorituskyky ja puhtaus.
• Estä venttiilin kuluminen.
Soveltuu käytettäväksi moottoreissa, jotka on varustettu nestekaasulla (LPG) käyttämällä porttiruiskutusta (PFI) tai suoraa sylinterin sisäistä ruiskutusta (DI) sekä suoraa sylinterin sisäistä nesteruiskutusta käyttämällä propaania ja butaania.
Soveltuu käytettäväksi myös moottoreissa, jotka on varustettu paineistetun maakaasun (CNG) ruiskutuslaitteistolla, joka käyttää monivaiheista porttiruiskutusta (PFI) tai suoraa sylinterin sisäistä ruiskutusta (DI) metaania käyttämällä. Yhteensopiva kaikkien sukupolvien kaasulaitteiden kanssa (I, II, III, IV, V, VI sukupolvet).
Synteettiset Technosynthese®-perusöljyt tarjoavat korkean viskositeetin stabiilisuuden korkeissa lämpötiloissa ja termisen oksidatiivisen stabiilisuuden, joita tarvitaan optimaalisen voitelun tarjoamiseen nestekaasu- tai CNG-moottoreille, jotka toimivat korkeissa käyttölämpötiloissa.
Euro 4-, Euro 5- tai Euro 6 -standardit täyttävät moottorit on varustettu herkällä pakokaasujen jälkikäsittelyjärjestelmällä. Rikki ja fosfori estävät katalysaattorin toiminnan ja vähentävät pakokaasujen puhdistuksen tehokkuutta. Öljyt, joissa on "Mid-SAPS"-taso (alennettu sulfatoitunut tuhka-, fosfori- ja rikkipitoisuus) tarjoavat yhteensopivuuden pakokaasujen jälkikäsittelyjärjestelmien, kuten kolmitiekatalyyttien (TWC) tai hiukkassuodattimien (PF) kanssa. Näiden öljyjen avulla voit saavuttaa pidemmät öljynvaihtovälit, jotka määritetään ajoneuvon sisäisen diagnoosijärjestelmän mukaan.
ACEA C3
API SN PLUS